شرایط و مقررات

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:

توجه: حق استرداد محصول طبق شرایط متعلق به مشتری یا همان مصرف کننده است.
-اگر هنوز سفارش ارسال نشده است و وضعیت سفارش در سایت در حال پردازش و یا در انتظار می باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات فروشگاه اطلاع داده شود.
– اگر پس از ارسال کالا از پخش آپدیت یا بعد از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 1 روز کاری، باید انصراف خود را به واحد پس از فروش با تماس تلفنی اطلاع دهد.
– در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناسان خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان پذیر است که کاملا در شرایط اولیه خود و پلمپ باشد و از آن استفاده نشده باشد و به همراه تمامی اقلام همراه آن و ملزومات، ارسال شود.
– لطفا توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین می برد.
– همچنین در صورت انصراف مشتری از خرید، هزینه بسته بندی و رفت و برگشت کالا به عهده مشتری خواهد بود.

به چه صورت کالا را ارسال کنید؟

لطفا برای پایین آمدن سطح اشتباهات حتما قبل از هر اقدامی با پشتیبانی خدمات پس از فروش پخش آپدیت، تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی خدمات پس از فروش پخش آپدیت، جدا خودداری فرمائید.
– ارسال فاکتور و در صورت وجود کارت گارانتی همراه با کالا و وجود آن در بسته بندی الزامی می باشد و در صورت نبودن فاکتور یا کارت گارانتی در بسته بندی پس از بررسی کارشناسان، کالا از سرویس بازگشت خارج می شود.

– نوشتن توضیحات یا برچسب زدن، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن،امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.(در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه ای بنویسید)
– روش حمل و نقل بازگرداندن کالا را فقط پست پیشتاز انتخاب کنید و شرکت پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری هزینه ارسال را واریز می کند.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد:

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان پس از فروش فروشگاه برسد، هزینه ارسال به عهده پخش آپدیت می باشد.
– در صورت انصراف خرید یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت فنی و فیزیکی توسط کارشناسان پخش آپدیت، هزینه ارسال و دریافت کالا به عهده خود مشتری می باشد.